2017. március 30., csütörtök

Szemuveg

A szemüvegem kb. 2,5 éves volt már, s legutóbb, amikor otthon utánajártam, olyam összeget jelöltek meg, mint árat, amire azt mondtam, hogy jó lesz ez még további 2,5 évig. Itt azonban szöget vert a fejembe a gondolat: Ha Magyarországhoz képest minden olcsó, akkor a szemüveg is olcsó kell, hogy legyen, mert a mindenbe a szemüveget is bele kell érteni. Véletlenszerűen elsétáltunk tehát az optikába, ahol bemérték a szemcsimet, és közölték, egy pár lencse 4300 ft lesz, vékonyítva, cilinderrel, megamitakarok. Nettó negyven perc alatt kiválasztottam az egyik legszebb és legdrágább keretet, 8000.-. Persze, ezt választottam elsőre, aztán megnéztem 10 másikat, aztán ezt választottuk Jacobbal, mert A)szép, és mert B) baromi jó minőség, az olcsóbbon alaposan meglátszott, hogy olcsóbb. Az eladó apait-anyait beleadott, hogy megvegyem, még egy év garanciát is vállal a keretre. Rámosolyogtam, majd megkérdeztem: - Azt azért ugye tudod, hogy én egy év múlva nem leszek itt? Nagyon cukin vigyorgott. Beterelt a szemvizsgálatra, minden pont olyan, mint otthon. Jake végignézte és fotózta az egészet, nem volt még ilyen helyzetben, a szeme, mint a sasé. Nagyon csodálkozott, amikor a táblaolvasásnál kiderült, hogy semmit sem látok. Azt hiszem, az ő családjukban senki sem szemüveges. A jobb szemem már hét éve épp olyan, mint hét éve. A bal megint romlott valamennyit. Hmm, értékelem a hozzászólásokat, ha valaki tud bármi hasznosat a bal szemen jelentkező látásromlás-rövidlátás témakörben, kérem, ossza meg velem is, köszönöm! A szemüvegem egy nap alatt kész lett, kényelmes, csuda tiszta és átlátható, egy új világ tárult ki előttem!



Pont, mint otthon

Csak lottem egyet gyrosan a netcafeban, csak a szemuveget nezzetek, a tobbi elhanyagolhato :) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése